torsdag, februari 26, 2009

Revansch

Igår kväll var både hustrun och jag riktigt, riktigt kåta och en hel del sex var att vänta, MEN så är det vissa faktorer i en barnfamilj som inte alltid går att styra. Minstingen vaknade och kunde inte sova, efter flera tappra försök så fick hustrun ta minsting i våra sängar och lägga henne där. Det slutade med att hustrun somnade och jag fick lätta på trycket själv.

Under natten gjorde jag flera tappra försök att få igång hustrun men med negativt resultat, MEN i morse 06:00 fick jag revansch!!

Jag smekte henne över hela kroppen och kysste henne i nacken. Jag undvek de erogena zonerna till en början. Hon vände sig om och började kyssa mig och smeka min kropp. Vi tittade på varandra i ögonen och viskade några kärleksfulla ord. Allt kändes rätt och vi fortsatte kyssas och smekas. Nu började det hetta till och smekningarna blev hårdare och mer laddade. Jag kysste mig ner till hennes bröst där jag kunde suga och leka med hennes små underbara bröstvårtor. Samtidigt så smekte jag mig ner till fittan och fick nu känna hennes rakade fitta, bortsett från en lite sexig tofs som hon sparat. Jag känner hur hon vrider sig under mig och jag vet då att hon njuter ordentligt. Sakta kysser jag henne över hela kroppen, allt ifrån fingrar, armvek, lår, nacke, bröst och slutligen kysser jag fittan. Jag börjar sakta slicka hennes fitta och försiktigt rotera tungspetsen runt klitoris. När jag märker att hon börjar stöna och vrida sig mer och mer kan jag slicka lite hårdare och även föra in ett finger i fitta. Jag kröker fingret uppåt och trycker till mot g-punkten medans tungan fortsatte arbeta på och runt klitoris. Jag hör och känner att hennes orgasm är nära och jag får då lätta lite på trycket mot klitoris. I ett härligt skrik och med en kropp som vrider sig i sängen kommer hennes orgasm och jag känner rykningarna i fittan där jag fortfarande har mitt finger.

Hon lägger sig på sidan med övre benet böjt och det andra benet rakt och ber mig föra in kuken. Jag för in kuken i hennes härligt blöta fitta och känner hur underbart skönt det är att få en varm, skön fitta som sluter sig runt kuken. Jag knullar henne så att båda börjar stöna högt men efter en liten stund ville jag komma längre in, så vi ändrade ställning. Hon la upp benen på mina axlar och nu kunde jag köra in kuken så långt det bara gick. En härlig ställning som gör att jag kan se hur kuken går in och ut ur hennes fitta. Hårt och snabbt knullade vi till jag slutligen kom i en orgasm och sprutade i henne.

Bra start på dagen vill jag lova...





















www.photoground.de

2 kommentarer:

M sa...

Fantastiskt! Det löser sig du vet. ;) Låter som en underbar morgon som sagt. :)

Visst kan jag berätta mer, det kanske kommer ett längre inlägg eller mail framöver.

Puss och smek ;)

Anonym sa...

Kolla in mitt inlägg om att bli rik på bloggen hur enkelt som helst…

http://kalsonglinus.blogspot.com/2009/02/vill-du-bli-rik-sa-enkelt-som-mojligt.html

Läs det, du kommer inte ångra dig ;)

Skicka en kommentar