torsdag, februari 19, 2009

"Fånga dagen", är inte alltid så lätt....

Visst älskar man sina barn och visst går det att ha ett bra sexliv även efter det att man fått barn.....MEN....ibland är det frustrerande att man inte kan slita av varandra kläderna och ta en snabbis på köksbordet utan måste vänta tills ett annat tillfälle.
Idag var ett sådant tillfälle, vi hjälpte barnen att rensa på sina rum då hustru säger att hon är otroligt kåt och ville suga min kuk. Jag kunde se i hennes ögon att hon menade allvar vilket gjorde att jag fick tunnelseende av kåthet. Det tog inte en sekunder så var kuken stenhård. Tyvärr kunde vi inte komma ifrån och det är just detta som kan vara så fruktansvärt frustrerande!!
Jag kunde inte fungera normalt de närmsta timmarna och var tvungen att ta på mig träningskläderan och springa en liten runda ute i kylan. Tänkte att om jag tar på mig lite kläder i dessa minusgrader så kanske jag kyler ner mig lite och slutar tänka på sex. Men jag kunde självklart inte sluta tänka på hur det skulle kännas när hon sluter sina läppar om mitt ollon och suger mig till en härlig orgasm.
Så när jag kom innanför dörren så stod jag där som en tjur och krafsade med fötterna i marken och andades tungt så ånga pulserade ut ur munnen och näsa och med anfall i blicken. Tror nog att ett par horn också växte ut för stunden (iallafall ett horn). Jag var nu redo att attackera matadorinan!!
Men min förtvivlan fortsatte när hon skickade in mig i duschen först, antingen för att hon inte ville suga på en istapp eller för att jag var svettig........

Men till slut fick jag äntligen den behandlingen som jag väntat på. Nu kunde jag njuta av att se hennes läppar sluta sig över min kuk och känna värmen får hennes saliv. Med ett stadigt grepp om kuken så runkade och sög hon med njutning. Vi befann oss vid en spegel så jag kunde se henne suga mig, vilket jag tycker är upphetsande. Jag tog tag i hennes långa hår och följde med hennes huvud som gick upp och ner i tack med sugandet. Jag kände hur orgasmen var på väg och förvarnade henne, men hon fortsatte att suga och till slut gick det för mig i hennes mun. Hon svalde allt tittade upp på mig och log. Hon visste att jag hade njutit ordentligt och nu var det min tur att ge tillbaka. Jag slickade henne till en orgasm och där låg vi på golvet med var sitt leende av tillfredsställelse.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar