lördag, februari 14, 2009

Fredagsnatt på egen hand.

Ja då var det fredag natt och jag har kollat på mina första kommentarer som jag fått, jättekul!! tack för att ni bryr er och att ni gett mig vatten på kvarnen för att fortsätta med att blogga (detta är min första blogga någonsin). Svaren som jag fått har varit mig till mycket nytta och har stärkt mig. Det känns faktiskt riktigt bra att höra era kommentarer. Tack!

Angående vår nya leksak "the cone", så kunde tyvärr inte hustrun lugna sig tills jag kom hem med att testa den. Men om jag säger så här, hon hade ett stort leende på sina läppar när jag kom hem :-) Först när hon startade den så tänkte hon "-det här kommer jag aldrig att få orgasm av", men eftersom det finns 16 steg!! och då ett som kallas för orgasm nivån så blev det inga större problem för henne att få en härlig orgasm. Så betyget blev mycket godkänt! Vi hade tänkt att testa den tillsammans nu i helgen, då får jag återkomma med hur jag upplevde den.

Eftersom min hustru fortfarande inte är riktigt återställd efter sin förkylning så somnade hon på soffan ikväll, så jag tänkte ta och testa vår andra nya leksak på egen hand. Har införskaffat en analplugg som man kan pumpa upp.....ska bli en ny upplevelse även ifall jag önskar att hustrun kunnat vara med. Men är man ständigt kåt så kan man inte vänta. Och efter att har suttit och läst era bloggar så är man lite extra taggad. Härligt läsning, fortsätt med detta!!

Innan jag avslutar detta inlägg skulle jag vilja ställa en fråga:
Om jag skulle sätta in en bild på mig(helst inte med mitt ansikte), hur ni vilja att en sådan skulle se ut.....eller rättare sagt hur ser en "het" bild ut på en kille?

2 kommentarer:

M sa...

Åh! Jag visste väl att "Cone" skulle vara bra. :) Nu måste jag skaffa en sådan med, och fort. ;)

Tack för dina fina ord om min blogg, och jag kände precis detsamma när jag hittade din: Du är som jag, fast motsatt kön. Jag ser fram emot att läsa mer av det du skriver, och diskutera kanske. Du skriver väldigt bra tycker jag. :)

Haha, en "het bild"...En helkroppsbild i svartvitt är ju alltid snyggt, men lägg ut en bild du själv tycker om, det brukar vara bäst.

Hoppas helgen varit toppen!

Anonym sa...

ja du..en perfekt bild för mig e svartvit.
görna helkropps (men..man måste inte ha med varje liten tå eller fötter) gärna visa ansiktet liite...vinklat eller så. händer e sexigt.

Skicka en kommentar