måndag, februari 16, 2009

Ett av flera i helgen!

Att känna hennes mjuka lena hud mot min, samt ta ett djupt andetag och låta hennes dofter fulla mina lungor gör mig så upphetsad. Jag lägger mig och formar min nakna kropp intill henne som om vi var ett. Försiktig kysser jag henne i nacken och jag kan höra ett lite ljud av välbehag komma från hennes läppar. Jag forsätter att kyssa hennes nakna kropp och hon börjar vrida sig och jag ser att hon njuter av det. Jag möter upp hennes läppar och kysser henne djupt och långsamt. Våra tungor leker med varandra samtidigt som jag använder båda mina händer för att smeka hennes kropp. När händerna når hennes runda bröst kan jag känna att bröstvårtorna styvnat av upphetsning. Jag leker och drar i bröstvårtorna och låter sedan tungan ta över. Jag suger och småbiter i vårtan och hon vrider sig i sängen och ger ifrån sig ett djupt och långsamt stön. Jag känner hur kåt jag är och kuken riktigt dunkar i takt med mitt hjärta. Den är stenhård och hon känner den mot sin nakna kropp. Hon ta tag i kuken och börjar att runka den samtidigt som jag fortsätter att låta tungan utforska hennes kropp. Jag glider ner mellan hennes lår och börja nafsa på hennes blygläppar. Jag känner att fittan är plask blöt och doften av hennes saft gör mig totalt vild. Jag slickar henne försiktigt på klitoris och låter bara min tungspets rotera kring klitoris. Hon svider sig och börjar låta riktig högt. Hon ta tag i mitt huvud och pressar mitt ansikte mot fittan. Jag känner hur blöt jag blir i ansiktet och nu kan jag inte hålla mig längre. Antagligen kände hon likadant för nu ropar hon högt att jag ska knulla henne fort och hårt. "-Jag vill ha din hårda härliga kuk i mig ". Jag lägger mig uppe på henne och kysser henne samtidigt som jag ta tag i hennes armar och håller fast de över hennes huvud. Jag tar ett nytt tag och låser fast hennes händer med en av mina. Jag ta den andra handen och smeka mig ner till fitta. Jag låter ett finger glida i och böjer fingret uppåt för att trycka till mot g-punkten. Detta gör jag samtidigt som vi kysser varandra vilt.
Nu kan vi inte hålla oss längre utan jag låter kuken tränga in djup och båda stönar högt av välbehag. Jag knullar henne hårt och snabb och hon lägger upp bena på mina axlar. Jag känner hur jag tränger djupt in i henne och känslan att knulla henne är helt underbar. "-Ja, ja, ja...knulla mig hårt!!!" Orden som hon skriker till mig gör mig så kåt att jag tror jag spricker. Jag tar nu och riktigt slår in kuken i henne och ökar takten. Till sist kan jag inte hålla det längre utan jag känner hur det börjar pulsera i kuken och till sist kommer orgasmen och jag sprutar henne full. Hon känner ur ollonet ökar i storlek under orgasmen och båda skriker av njutning.
Jag tar ur kuken och lägger mig över henne och kysser henne ömt på hennes mjuka röda läppar.

Detta var ett av våra knull under helgen som varit. Det har varit en mycket skön och härlig helg!! Jag hoppas ni alla har haft mycket sex. Sex är livet!!

2 kommentarer:

M sa...

Låter som en toppenupplevelse. :) Själv är jag öm både här och där, och myyycket nöjd med min helg med min Man. ;)

History Teller sa...

Sexig berättelse ;)

Skicka en kommentar