måndag, februari 23, 2009

Olja och mer olja....


























Förväntningarna var stora inför en barnfri kväll. Båda visste vad vi ville ha ut av kvällen och båda hade den där blicken som inte man kan ta miste om vad den vill. När jag ser hustrun i ögonen så får jag en ilning i kroppen som signalera till utvalda organ att nu är de live som gäller så gör dig redo. Och nog var jag redo, jag var beredd att gå över eld och vatten för att få knulla henne så att hon skulle skrika högt.
Det krävdes endast en het djup kyss sedan svartnade det för ögonen och jag trädde in i kåthetens dimma. Båda var ivriga att ta på varandras kroppar, det kändes som om händerna var överallt. Jag vänder henne om och trycker mitt bröst i ryggen på henne. Jag pressar henne mot min kropp och jag lät kuken glida in mellan skinkorna på henne för att retas lite. Samtidigt som jag nafsar henne i nacken så tar jag ena handen och massera hennes bröst, och då och då nyper henne lätt i bröstvårtan. Den andra handen arbetar sig ner mot hennes ljumske . När jag känner vecket av ljumsken är det bara att följa med ner mot fittan. Hon var redan riktigt blöt och till dagens ära är fittan riktigt nyrakad. Jag ta ett riktigt tag i fittan och nästa lyfter upp henne. jag låter ett av fingrarna glida in och letar mig upp mot g-punkten.
Hon sliter sig loss och vänder sig om. Hon går sedan ner på knä och innan jag hinner blinka har hon tagit in kuken i munnen och börjat suga. Efter en stund vände hon sig om igen och ställde sig på alla fyra med hennes härligt runda stjärt viftande inbjudande mot mig. -Knulla mig hårt, sa hon och väntade på min kuk. Men jag hade ett litet önskemål först och det var att använda olja. Flaskan var inte långt borta och nu sprutade jag ner hela rumpa så den glänste så fint. Hon stönade till och jag märkte att hon gillade det. Jag började gnida in hela rumpan och anus. Jag sprutade ut mer olja och nu masserade jag in olja över hela hennes underbara kropp.
När jag började gnida min nakna kropp mot hennes så blev jag lika oljig som henne och en härlig varm friktion skapades mellan oss. Jag älskar att känna hur vi glider mot varandra. Den rakade fittan gör sig som bäst i samband med olja och det är så härligt att massera fittan. Nu är det dax att göra som hustrun befallde och köra in kuken i henne. Hon stönade högt då kuken trycktes in till max. Jag började pumpa henne och ett klatchande ljud av oljan hördes varje gång som jag stötte emot hennes glänsande härliga stjärt. Olja gjorde att jag var tvungen att ta ett extra hårt tag om midjan då jag knullade henne bakifrån. Jag ökande takten och knullade henne hårdare och hårdare precis så som hon helst vill ha det och efter en lite stund var det dax för en härlig orgasm att sprida sig i kroppen. Benen började skaka och det blev svårare att jucka, men nu kom orgasmen i all sin kraft och jag gjorde min sista ansträngning att knulla henne med all kraft. Jag sprutade i henne och båda skrek av den härliga känslan som spred sig i kroppen. Det är såå underbart att kunna låta och jag älskar att höra när hon riktigt skriker ut sitt välbehag.

Innan natten var slut ha vi knulla ännu en gång och så slickade jag även henne till en orgasm.

Sex är livet, livet är sex!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

now thats what I´ll talking about...
äkta är bättre än fantasy ;)

Kram//E

M sa...

Mmm...låter underbart! :) Och olja, den oljan...olja är grymt skönt att använda, och rikligt ska det vara.

Skicka en kommentar