söndag, februari 22, 2009

Ny träning


En liten fantasi tillägnad en ny och mycket trevlig kontakt som jag ser fram emot att lära känna ännu mera i framtiden. Du vet vem du är….

Ett gym, vad är det? Vad symbolisera det? Svett, hårt arbete, manligt, kvinnligt, kallt, varmt, styrka eller kanske sex! ? Ja just det, sex…..för idag skulle jag och min hustru gå på ett företags gym och köra ett pass. Vi var båda lite sugna på att göra lite nytta och sedan se fram emot en härlig bastustund. Min fantasi skenade iväg och jag såg fram emot lite sex i bastun och duschen.

När vi kom till gymmet så var det helt tomt, vilket det nästa alltid hade varit vid denna tidpunkt på veckan. Endast vid ett enda tillfälle så hade vi fått sällskap då vi tränat så vi väntade oss inget besök denna dag heller. Vi började köra vårt träningsschema och jag kunde inte sluta att studera hustruns härliga stjärt när hon utförde diverse övningar. Hon hade endast på sig ett par mycket tajta byxor och ett linne som avslöjade det mesta av hennes kropp. Efter en stund kunde jag se att hon började svettas och även en skymt av bröstvårtorna började synas genom linnet. Läpparna och kinderna hade fått en rödare färg och hon hade börjat andas med munnen lite halvöppen. Då hon satt sig i en träningsmaskin där man pressar benen ut och sedan sakta inåt igen kunde jag inte låta bli att stirra på henne och min blick var fäst mellan hennes ben. Hon stoppade upp och log mot mig. ”-Men vad är det jag ser. Kan det vara så att min man är lite kåt:” Sakta börjar hon sära på benen igen men behåll blicken och det kåta leendet mot mig. Sedan förde hon ner sin hand och börjar smeka sig själv. Jag hade haft stånd ett bra tag nu men nu kände jag hur den riktigt pulserade i byxorna. Jag gick och ställde mig bakom henne och kysste hennes i nacken. Samtidigt som jag fortsatte att kyssa henne så började mina händer att utforska hennes kropp. Under tiden smekte hon sig själv på klitoris och hade tagit in handen innanför byxorna. Hon vände sig om och sa ”-låt mig nu smaka din kuk”. Hon drog ner mina träningsbyxor och ut i friska luften stod nu min kuk i ett stenhård upprätt läge. Mmm….vad härlig den är, sa hon och tog tag i kuken och började smeka och försiktig och sakta runka den. Hennes händer smekte pungen, analen och runt omkring kuken för att slutligen föra sina läppar mot ollonet. Värmen som sedan följde då kuken kom in i munnen var helt underbar och jag gav ifrån mig ett högt och långdraget stön.

Det vi inte hade upptäckt var att vi inte var ensamma i lokalen, utan hade fått en åskådare. ”-Är det ok om jag är med” hörde vi någon säga bakom oss. Både hustrun och jag blev lite rädda och ryckte till. Där bakom oss stod en väldigt söt tjej. Hon hade långt brunt hår och en fin kvinnlig kropp med lagom former. Hennes ögon var otroligt vackra och det gick inte att ta miste på att hon var kåt i blicken. Hustrun som länge varit sugen på att testa att ha sex med en annan tjej såg sin chans och bjöd in henne till vårt lilla träningspass. Medans hustrun fortsatte att suga mig kom vår nye lekkamrat fram och började smeka av mig mina kläder. Hon kysste hela mig och hon smekte min rumpa samtidigt som jag kände ett bett i nacken. En ilning gick genom kroppen och känslan var enorm.

Lägg dig ner beordrade båda till mig. Jag gjorde som de sagt till mig och la mig ner på rygg på en träningsbänk. När jag tittade till så såg jag att de hade börjat kyssa varandra och händerna var kupade på varandras bröst. Snart hade alla kläderna åkt av och framför mig såg jag nu två helt nakna kvinnokroppar som gneds mot varandra. Ohh…vad kåt jag var. De vände sina blickar mot mig och log. Efter ytterligare en het kyss så gick de bort till mig. Hustrun gränslade nu över mitt ansikte och helt plötsligt hade jag en saftig god fitta rakt i ansiktet. Sedan kände jag hur kuken gled in i en ännu en plaskblöt fitta. Hon tryckte hennes händer mot min mage samtidigt som hon började rida mig. Alla stönade av njutning och jag kunde höra att de kysste varandra igen. Efter en stund bytte vi ställning och hustrun la sig nu på rygg och den andra tjejen la sig uppe på i en 69:a. De började slicka varandra och tungorna lekte med varandras klitoris. Vår nya vän lyfte på huvudet och sa ”- Kom igen, jag vill ha din kuk i min stjärt.” Jag var då inte sen utan ställde mig bakom henne och började massera hennes anus. Jag kunde se hur hustrun ivrigt slickade hennes fitta och jag log mot henne. Hon gav mig en lite blinkning och jag förstod att hon njut av vad som hände. Jag stack in ett par fingrar i hennes fitta för att få lite glidmedel. Sedan smörjde jag in ollonet och analen med fittsaften. Nu var det dags att tränga mig in i hennes tajta härliga hål. Kuken gled smidigt och försiktigt in och jag hörde hur hon stönade till. Efter ett par försiktiga juckningar in och ut så kunde jag öka tempot och började knulla henne hårdare och hårdare.

Nu är det min tur att få känna din kuk hörde jag hustru säga och den andra tjejen reste sig upp men behöll sin fitta i ansikte på hustrun. Jag gick rundan och särade på hustruns ben. Hennes fitta riktigt glänste av all saft och saliv som samlats där och när jag förde in kuken i henne så var det inga större problem. Jag tog tag i hennes fotleder och särade ordentligt på hennes ben sedan knullade jag henne hårt och snabbt. Tjejen som satt över hennes ansikte började jucka och gnida fitta så att hustrun blev totalt indränkt av fittsaft. Jag började nu känna hur orgasmen pulserade fram i kuken och precis som det skulle gå för mig drog jag ur den och sprutade hela satsen över magen. Ett av spruten nådde ända fram till fittan på den andra tjejen som satt över hustruns ansikte och jag märkte hur kåt hon blev av det.

Vi presenterade oss för varandra och bestämde att vi skulle köra ett nytt träningspass samma tid nästa vecka. Så jag som alltid tyckt att gå på gym varit tråkigt har helt plötsligt börjat gilla det, undra varför ;)


6 kommentarer:

M sa...

;)

Underbar läsning verkligen. :)Låter helt fantastiskt. Yum yum!

E sa...

synd att en sexblogg som var intressant...har blivit en påhittad novell?
För..det låter inte riktigt sant.

Satyriasis sa...

Det är helt riktigt, den sista var endast en modifierad händelse i mitt liv. Vi blev aldrig påkomna, så "extra" tjejen fanns inte på riktigt utan av personliga skäl fick hon vara med på ett hörn denna gången. Men ibland är det väl inte fel att få höra om andras fantasier.....personligen hoppas jag att händelsen ska bli verklighet. Synd att du blev missnöjd "E". Men nästa inlägg kommer att handla om det som hände på sportlovet då förväntningarna var stora (om du läst mitt tidigare inlägg), då blir det 100% real. Hoppas det låter bättre.....

E sa...

Hehe..det är din blogg och du skriver om vad du vill.. :)
kände bara att det finns så många påhittade bloggar...å denna var mer verklig :)

M sa...

Jag gillar när det är blandat; dels "påhittat", dels upplevt. :) Varför rikta in sig på bara en sida av kuben?!

Man väljer ju själv vad man vill läsa och gillar man det inte så kan man gå till en annan sida. Tack för en strålande blogg!

M

Satyriasis sa...

Ingen fara "E", det är lugnt, allt annat har varit äkta på min blogg och jag skrev att det var en fantasi, men nu har du en 100% äkta inlägg att läsa istället som jag lovade. Och "M" tack för att du gillar min blogg.

Skicka en kommentar