torsdag, februari 12, 2009

Fantasi blir verklighet??

Ända sedan jag och min hustru träffades så har hon sagt att hon skulle vilja ha sex med en annan tjej, vilket jag tyckte var självklart att hon skulle testa. Hon har kysst och hånglat men aldrig löpt linan ut. Det är nu åtta år sedan vi träffades och hon har fortfarande inte testat. Men för ca två veckor sedan efter det att vi hade haft sex så låg vi och pratade och då nämnde hon att nu hade hon bestämt sig för att hon SKA ha sex med en annan tjej. Jag tyckte det var en bra idé och att jag stöttar henne i detta beslut. Hon har nu börjat att söka aktivt i ett nätverk och har redan fått en del kontakter så nu verkar det som om det verkligen blir av. Sedan sa hon att om hon skulle gilla att ha sex med en tjej så skulle hon vilja att jag skulle vara med andra gången, alltså trekant. Detta kan jag inte tacka nej till utan fick stånd bara hon nämnde det. Tänk att få se henne slicka och kyssa en annan tjej och att få se en annan tjej slicka, smeka och kyssa henne.....Mmmm!!!














Steget efter det så kunde hon tänka sig att vi skulle gå vidare och ha parsex. Ja, jag kan erkänna att det är en gammal sexfantasi som jag gärna skulle vilja gå i uppfyllelse men tyvärr så har jag lite dåligt självförtroende och har lite blandade känslor angående det. Det är ju skillnad på fantasi och verklighet. Problemet för mig är att jag är rädd att min hustru som är nöjd med min kuk nu inte kommer att vara det om en annans killes kuk känns skönare än min...ja ja jag vet att det är idiotiskt att tänka så. Men om jag ska ta en dålig metafor av mina tankar så skulle jag kunna säga så här: om ni kan tänka er att smaka ett vin ena helgen och ett nytt vin nästa helg skulle man kunna tycka att båda smakar bra och kan ha lite svårt för vilken som smakade bäst. Men om man tog och hällde upp de båda vinerna i vars sitt glas och smakade båda direkt efter varandra skulle man lätt kunna avgöra vilket vin som smakade bäst, även ifall båda smakar bra.
Det är detta jag är rädd för ska hända om t ex den andre killen har en lite grövre kuk än min. Min kuk är enligt alla sexböcker en helt normal storlek, varken liten eller stor. Ska jag vara orolig för något sådant?? Jag vill ju inte att detta hjärnspöke ska sabba en fantasi som kan gå i uppfyllesle. Enligt en tjejkompis anser hon inte att jag behöver vara orolig, för så stor skillnad är det oftast inte så vidare inte det är en jättekuk som jag måste tävla mot, men jag vet ju inte om hon har rätt eller ifall hon bara säger så för att vara snäll mot mig?!

4 kommentarer:

M sa...

Jag tycker inte du ska låta din oro över din storlek få förstöra att en av dina fantasier kanske blir verklighet. :) Tro mig, det du och din fru delar är så mycket större och hon är nöjd med dig precis som du är. Och visst, storleken spelar faktiskt roll, men det är inte ALLT, jag lovar. En bra älskare har inte stor kuk, han är lyhörd för sin partners behov. Lycka till!

Mr M o Selene sa...

Att vara orolig vid en sådan sak brukar inte vara bra. Man ska vara trygga med varandra det verkar ni vara då du själv litar fullt på henne då hon ska leka med en annan kvinna.
Alla har olika kukar o storlekar det är hur man använder dom som är viktigt.

Anonym sa...

Tycker att båda kommentgrerna här ovan säger det mesta.
Storleken har betydelse..men , det är inte allt.
Även om den andra killen har större så säger det ingenting om hans teknik.
Och jag lova dig...tjejer tänker inte hälften så mkt på storleken som ni killar gör :)

Christine sa...

Kan av erfarenhet säga att jag inte tänkte så mycket alls på att jämföra kukstorlek när jag hade två killar med mig i sängen. Det var snarare så att jag njöt bra mycket mer av den jag var van vid just för att jag var van vid den och han visste vad han gjorde med mig.
Oroa dig inte, lev istället :)

Skicka en kommentar