torsdag, februari 19, 2009

Sportlov

Efter gårdagens frustration kommer en dag med heta förhoppningar. Barnen har sportlov och vill då passa på att sova hos kompisar/kusiner så hustrun och jag kommer att ha huset för oss själva!!! Detta kommer med stor sannolikhet att leda till något extra, vi kan leka och låta så mycket vi vill, och jag älskar när jag hör hustrun skriker i vällust. Jag tycker att ljudet är lika viktigt i sex som i en skräckfilm. Effekten och känslan blir sååå mycket bättre.

Det lutar nog åt ett rollspel med en av oss som dominant, vi får se vem det blir......är sugen på båda så jag kan bara bli en vinnare hur det än blir.

Tills dess vill jag bara visa en het bild som är så läcker i mina ögon, man ser nästan inget men ändå allt. Fotografen denna gången är Lutz Behnke, www.studio-lb.de (nedan)

2 kommentarer:

Alice Mae sa...

kommer kika in fler gånger...;)

M sa...

Intressant att du nämner "Eyes wide shut", en av mina favoriter. :) Och jag har klart tänkt tanken, på en sådan fest, och jag lovar, jag hojtar till. :)

Skicka en kommentar