torsdag, april 09, 2009

Menskåt???

Befann mig i värld mellan dröm och verklighet. Frustrerande kåt som alltid, med en naken sovande hustru bredvid. Hustru har precis fått sin mens och jag vaknade upp(tror jag) och hade ett jättebehov att föra in kuken i henne. Jag blev extra upphetsad av att hon har sin mens. Kan inte förklara varför jag kände så, och vad jag vet så har jag inte fått sådana känslor tidigare. Visst har vi sex när hon har mens, och ibland skapat Stockholmsblodbad. Men denna eggade upphetsning att jag bara ville in p g a att hon har mens var något nytt för mig. Kanske var det för att jag befann mig i en gråzon mellan dröm och verklighet, eller är jag bara så överkåt att allt som är fuktigt vill jag stoppa kuken i? Har nu vaknat och är fortfarande så kåt att kuken spricker på mig. Men hustru är redan på jobbet så jag får nog fixa det själv.....

1 kommentarer:

M sa...

Ibland förvånar man sig själv, med att triggas av saker man inte brukar triggas av. :) Jag känner igen det där, även om jag inte (ännu) fått en starkare trigg av mensen i sig. Vi har också sex när jag har mens, men det har hittills gjort varken till eller från för mig.

Härligt att ha dig tillbaka, jag har saknat dina ord raring.

Skicka en kommentar