torsdag, april 16, 2009

Det var inte jag som bestämde ikväll.


Hon hade klätt sig i sina nya vita underkläder. Trosorna var i spets, vilket jag kunde se hennes lilla buske igenom. Hon bad mig lägga mig på sängen naken. -"Blunda och njut", fick jag order om. Jag gjorde som hon sagt till mig. Min kropp var nu till hennes förfogande och jag kände hur oljan ringlade sig på min rygg. Hennes varma händer smekte min hud. Friktionen mellan oljan och händerna värmde min kropp och jag njöt. Jag öppnade mina ögon och fick se henne sitta där bredvid mig. Hennes hår var fortfarande vått efter badet och låg lössläpp på hennes axlar. Hennes bröst formade sig så fint i den vitspetsiga bh. Jag kände suget av att kyssa hennes bröst, men det var inte jag som bestämde ikväll utan slöt mina ögon igen och fortsatte njuta av hennes händer som smekte min kropp. Efter en stund sa hon att jag skulle vända mig om och nu låg jag där helt naken framför hennes ögon. Ett lite leende kom från hennes läppar då hon märkte att mig kuk hade blivit hård. Hon hällde ut olja över min kropp och började att smeka mig. Jag följde varenda rörelse hon gjorde och längtade efter en beröring av min kuk. Hennes händer smekte hela min kropp men lekte bara runt min kuk. Jag kände nu en upphetsning och frustration av hennes lek och började få svårt att ligga still.
Hon särade lite på mina ben och satte sig mellan dom. Jag kände hennes händer smeka sig upp längs låren och slutligen omfamna min hårda kuk. Hon reste den upp och slöt sina läppar om ollonet och jag andades tungt och grep tag i lakanet. Hon sänkte huvudet och lät kuken gå djupt in i munnen. Hennes läppar pressade sig om kuken och lät den glida in och ut ur munnen. Jag kände hur hennes våta hår smekte mot min hud varje gång kuken var långt inne i munnen. Ena hennes hand smekte min pung samtidigt som hon sög och mellan åt runkade hon mig. Jag tittade på henne och njöt av det jag såg. Nu kände jag orgasmen var nära och jag började spänna hela min kropp. Med ett kraftigt grepp i lakanet och en svankad spänd kropp sprutade jag mina sperma i hennes mun. Jag stönade kraftig och högt och när de sista ryckningarna i min kropp avtog slappnade jag av och sjönk ner i sängen igen. Hon drog ur kuken ur munnen och torkade sig om läpparna. Jag låg kvar en stund och tittade i taket och njöt av den härliga behandlingen som jag fått. Nu ville jag mer men det var inte jag som bestämde denna kväll så det får bli nästa gång.......

4 kommentarer:

M sa...

Åh, vilken härlig text. :) Jag kan nästan se framför mig hur du njuter. ;)

Lea sa...

Det lät onekligen skönt ;)

Jag tyckte om din text i inläggen innan, väldigt mycket kärlek... Vackert!

Anonym sa...

Va härlig text. Visst är de härligt när man får en behandling och man vet att man bara vill mera men man får inget vilken frustration!

//PP

Satyriasis sa...

Tack för era fina ord. Ja det var onekligen riktigt skönt. Jag längtar redan tills nästa tillfälle....tyvärr har hustrun åkt till Stockholm så någon massage blir det inte mer denna veckan.

Skicka en kommentar