tisdag, april 28, 2009

Jag vill ge...

Varför vill du inte ha mig?
Du kan få allt du begär. Jag kan ge dig det du bara drömt om......jag kan och jag vill!
Jag går in i dimman av njutning när jag känner din varma hud mot min. Jag får ilningar i ryggraden av upphetsning när jag låter mina händer glida över din kropp. Du ser hur jag njuter men ändå känner du dig inte nöjd med dig själv?! Jag viskar vackra ord i dina öron och smeker din kind, låter mina läppar mjukt pressas mot dina i en kärleksfyll varm kyss.
Du säger att du älskar mig, och att jag ger dig njutning som ingen annan kan.......men varför vill du inte ha mig?
Jag har så mycket att ge, men ingen som vill ha..........jag känner mig ensam,ful och oattraktiv.

Jag saknar din värme, ditt leende och jag vill känna din doft i mina lungor igen....snälla!
Jag kännar mig som bilden...ensam och vanställd.
(fotot lånat från photobucket)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar