torsdag, april 16, 2009

Drömmar


Det är så mycket jag skulle vilja utforskar inom sex, men jag vet inte hur jag ska gå till väga för att uppnå dessa önskningar. Problemet är att jag och hustrun inte är 100% likasinnade. Vi försöker att uppfylla våra drömmar tillsammans men ibland går det inte riktigt. Just nu håller hon på med att utforskar tjejsex, och där har jag gett henne grönt kort för jag tycker det är viktigt att inte hindra henne från att uppleva en sexdröm. Jag skulle vilja uppleva mer av dominans och jag bara älskar lack, latex. Skulle vilja komma till en fest där alla bär mask och alla knulla med alla. Jag ser inte detta som en möjlighet så länge jag är i ett förhållande och det tär på mig ibland. Frågan är hur mycket man ska avstå av sina drömmar? Man lever vad jag vet bara en gång, så är det rätt att avstå och aldrig få veta hur det skulle varit? Jag börjar bli frustrerad och i mina tankar finns flera scenarier jag vill uppleva. Dessa gör mig kåt men omättlig. Hur ska jag mätta min hunger?

2 kommentarer:

M sa...

Jag känner så väl igen dom där tankarna...Och det är en av fördelarna jag ser med att vara singel igen. Festen med maskerna och gruppsexet känner jag också mycket väl igen. ;) Det är en dröm jag delar med dig.

Jag tror att det handlar om att ifrågasätta HUR viktigt det är att uppfylla dessa? Hur stor del sexdriften är. Att kompromissa är en sak, och kan man mötas där så är det ju underbart.

Nattkram!

Fuckalicious sa...

Vi har startat vår första tävling i bloggen där vi letar efter de snyggaste brösten!
Kanske är det du som har ju dessa?
Bröst i alla former och storlekar är självklart välkommna;)

Klicka in här http://fuckaliciouz.blogspot.com och läs reglerna!

Slick och smek

Skicka en kommentar