måndag, april 13, 2009

Jag känner dig….


Mina händer smeker hennes mjuka hud. Näsan suger in hennes arom som stimulera min hjärna och en upphetsande, varm känsla sprider sig i hela min kropp. Jag kan hennes kropp utantill och jag kan följa hennes historia i livet genom att bara blunda och låta handen svepa över huden. Det lilla ärret från en rosenbuske vid 6 års ålder eller märken från titthålsoperationen vid 23 års ålder. Det något större födelsemärket på ryggen eller de krokiga lilltårna. Jag kan alla hennes former utan att behöva röra henne. Jag kan känna henne med bara tanken, och vet precis hur det känns att smeka hennes bröst och känna hur bröstvårtan vandrar mellan mina fingrar. Jag vet hur hon luktar i håret, jag vet hur hon luktar då hon är upphetsad. Jag vet hennes rörelse då hon njuter och jag vet när hon lider. Jag kan henne så väl att jag skulle kunna rita av henne på ett vitt papper utan hennes närvaro eller bild. Jag vet hur den lite runda näsan tittar uppåt och hur hennes stora ögon och fylliga röda läppar formar sig i ett vackert ansikte. Kunskapen har jag skaffat mig genom att älska henne, och älska henne precis som hon är och inget annat.

Du njuter av min beröring men kan inte låta. Du vänder ditt huvud mot mig och jag känner dina röda fuktiga läppar nudda mitt öra. En lätt vindpusts på min trumhinna uppfatta din upphetsning. Du vrider dig av njutning och jag fortsätter att smeka dig. Med din egen saft fuktar jag din klitoris och jag vet att du njuter av min beröring. Jag vänder mitt ansikte mot dig och mina läppar och tunga kan möta dina. En het långsam kyss får dig att sätta dina naglar i min hud. Jag behöver inte höra dig, jag vet att du njuter och jag vet att det är nära. Då ryckningarna sprider sig i din kropp stönar du tyst i mitt öra och naglarna borrar sig djupare in i min hud. Du spänner hela din kropp, för att slutligen falla ihop.

6 kommentarer:

M sa...

Som jag har längtat!!! :) Underbar läsning om underbara upplevelser, som alltid. Du är saknad!

Satyriasis sa...

Vad glad jag blir, tack! Alltid skönt att höra att det finns någon som saknar en när man är borta.
Ha det så bra så hörs vi M.

M sa...

Tack så mycket. :) Och du vet vart jag finns...

Kram

M sa...

Men va fin du är..:) Tack för dina kommentarer, dom värmer alltid lite extra. Mina tankar är hos dig raring. Kram

Bikthörnan sa...

Bikthörnan är en ny blogg, som fungerar som en biktstol. Där bloggare/människor skickar in ett mail med en bikt (anonymt, eller underskrivet/länk)som sedan kommer upp på bloggen, där man kan få hjälpsamma kommentarer. Bikten kan handla om vad som helst. Välkommen med din bikt. :)
/Bikthörnan

Daniella sa...

jag får gåshud av njutning när jag läser dina texter!

Skicka en kommentar