torsdag, mars 26, 2009

Tankarna just nu...
















Jag gillar hård, porrig sex. Jag gillar att knulla henne hårt och vara bestämd, hålla i hennes händer eller binda henne. Med mig får du också vara hård, binda mig, bestämma över mig och köra dina naglar i min hud. Gillar smärtan i stundens hetta. Men just nu så befinner jag(vi) oss i en situation som är jobbig, och den sex som jag just nu skulle vilja ha är en lugn, undersökande kärleksfull sex. Jag skulle vilja ha avslappnade musik i bakgrunden, levande ljus i hela rummet. Kanske börja med ett avslappnade bad där vi dricker vin och till slut tvättar varandras kroppar. Skulle vilja att hon la sig på sängen och blundade medans jag grundligt och sakta undersökte hela hennes kropp med händer och mun. Låta fingrarna nudda hennes hud så att jag nästan bara rör hennes tunna hårstrå på huden. Massera hennes fötter, händer och låta fingrarna vandra i hennes långa hår. Skulle vilja lukta på hennes dofter från topp till tå. Smeka hennes runda härliga rumpa och sedan låta handen följa hennes ljumskar ner mot fittan. Där skulle jag vilja ge henne en stund av njutning som bara jag kan göra efter åtta års erfarenhet av hennes tycke. Jag skulle lyssna till hennes ljud och studera hennes kroppsrörelse för att göra det bästa för henne. För in fingret i rätt tid och stimulera hennes g-punkt genom böja fingret uppåt och trycka till, samtidigt som jag med tungan stimulerar klitoris. När orgasmen närmar sig tar jag ut fingret, för det vet jag att hon vill för att kunna uppnå en så bra orgasm som möjligt. När jag känner ryckningarna så får jag knappt nudda klitoris och kupar då handen över hela fittan istället och låter orgasmen få strömma ut. När hon slutligen slappnar av och kroppen inte längre är spänd i en båge så kysser jag mig upp till hennes bröst och slutligen hennes mun. Där kysser jag henne ömt och njuter av lugnet som finns i rummet.

5 kommentarer:

M sa...

Åh, det låter helt underbart. :) Du skriver så jävla målande, man känner nästan det du beskriver.

Anonym sa...

Ja håller med föregående talare:)
Å tack för din trevliga kommentar i min blogg, kul att du gillar den de gör mig upphetsad ;)

alla dessa kvinnor sa...

riktigt skön blogg!

Satyriasis sa...

Tack, det var vänligt sagt av er, kan behövas lite uppmuntring nu när man ligger lite sjuk hemma....

M sa...

Hej raring! Ja, jag vet det och jag hoppas kunna infria dina önskningar framöver. ;) Jag eggas som fan av att veta att jag kåtar upp på min blogg. I aim to please, såklart.

Jag fick second thoughts ang. bröstbilden, men håll till godo dom andra.
Har du några egna önskemål förresten?

Skicka en kommentar