onsdag, mars 11, 2009

Längtan…..

Ensam hemma……hustrun befinner sig i Stockholm hela veckan och allt hopp om skön sex är som bortflyget. I huvudet finns massor med fantasier om hur vi kommer att knulla när hon kommer hem. En önskan om att hon är lika kåt och upphetsad som mig finns där. En önskan om att hon kommer hem och sliter av mig mina kläder och är bestämd och hård. Djupa heta kyssar, och gärna ett par vassa naglar som gör djupa röda märken i min hud.

En hungrig mun som suktar efter min hårda kuk.

En våt fitta som vill blir slickad och knullad.

En hustru som inte kan lugna sig utan vill knulla redan i hallen.

En hustru som trycker mitt huvud mot hennes nakna bröst och vill att jag ska slicka och bita i dem.

En hustru som skriker av vällust och beordrar mig att knulla henne bakifrån.

En hustru som vill ha min sperma sprutad i munnen och ansiktet.

Längtan……..

3 kommentarer:

M sa...

Mmmm...jag håller alla tummar och tår för att det där scenariot blir verklighet. :)

Tack så mycket för dina komplimanger om mitt skrivande också! Det värmer att få höra det. :) Nu har jag fått lite nya prylar, så det blir detaljerad recension framöver. ;)

M sa...

Hej raring, jag hoppas allt är bra med dig. :)

Anonym sa...

oo vill du maila mig? wire2@live.se

Skicka en kommentar