fredag, januari 15, 2010

2010

Tillbaka på banan? Funderar på att börja skriva igen, men så fort jag startar så ångrar jag mig och trycker på Alt+A och sedan Delete. Varför jag tappar lusten är nog för att jag hatar singellivet. Det ger mig inte det jag vill ha. Jag älskar sex och jag älskar att grundligt utforska en vacker härlig kvinnokropp. Jag vill lära känna den och göra det maximalt njutningsfullt för tjejen. Fick jag välja skulle jag haft sex varje dag men detta är inte möjligt som singel (iallafall inte för mig). Jag behöver inspiration när jag skriver och den vill jag helst ha från verkliga livet. Ja, det stämmer, jag började skriva på något som absolut inte var från verkliga livet, men kom av mig. Del 3 som jag skrev för länge sedan har jag aldrig publicera.....varför?! Ja, troligtvis p g a att jag inte ville hamna i ett fack där jag inte hör hemma. Jag ville inte förknippas med min berättelse och därför backade jag. Jag började skriva del 1 och 2 för att det stimulerade mig till att skriva och inget annat.

Om det finns någon där ute i cyberworld som läser detta så får ni gärna "sparka" igång mig, ge mig tips på hur jag ska börja. Vad vill ni läsa? Vad vill ni veta? Kanske vill du/ni träffa mig och "ge" mig inspiration ;-)

Har haft kontakt med ett par, och lovat dom en story om dom vill, som skulle handla om hur ett eventuellt möte mellan dom och mig skulle gå till.......kanske något att fila på.

Jag har varit borta en lång tid från bloggandet så om ni vill ge mig bra tips på andra intressanta bloggar att följa så gör gärna det. Flera av de som jag hade som favoriter har slutat och plockats bort så jag behöver lite nya att inspireras av.

Istället för en story denna gången så får det bli en bild. Jag älskar vackra, erotiska och sexiga foton, och när jag ser vissa bilder så rinner saliven i min mun ;-) Denna är en av dessa, tänk om jag fått vandra upp med min tunga och kyssa och slicka hela hennes kropp. Låta mina fingertoppar vandra längs med hennes hud. Låta tungan dansa rund hennes styva bröstvårtor, och suga på dom försiktigt. Sära sakta på hennes ben och slicka hennes, låta tungan leka runt klitoris och när hon vrider sig av lust, låta tungan få direktkontakt samtidigt som jag för in ett finger i hennes blöta fitta. Böjer på fingret uppåt för att stimulera g-punkten och låta mitt ansikte bli blött av hennes saft. Lukta in hennes dofter och njuta.........se hur hennes kropp spänner sig i en båge och hennes händer som pressar mitt huvud mellan hennes ben när orgasmen sprider sig i hennes heta kropp. För att slutligen ta tag i mitt hår och dra bort mitt huvud från fittan och låta kroppen avslappnat falla ihop.

Kram på er alla där ute!!
(vet inte vart jag tagit bilden ifrån, men tackar för lånet)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, trevligt! Välkommen tillbaka! Jag lade till din blogg under mina feeds strax efter att du skrev ditt sista inlägg i början av september 2009. Jag ser fram emot fler.

Isabella sa...

Jag vet precis vad du menar. Ibland har jag en upphetsande tanke som på något sätt redan avklaras i en av de första delarna av en historia - men sedan hänger berättelsen där ofärdig, oinspirerande, som ett ok. Något som måste bli färdigt innan man kan gå vidare. Jag har svårt att skriva nytt när gammalt är oavslutat, men ibland tror jag att det varit bättre både för mig själv och bloggen att anse mig besegrad och börja på ny kula. Fast det är klart, för mig är det ju alltid förspelet och stämningen som är det intressantaste... En annan bloggare skrev om att skaffa sig en musa, och jag har insett hur viktigt det är för mig också. En person som öppnar dörrar inom mig (även om han inte vet om det..).

Bella Orchida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nikki.X sa...

Ingen människa en ö. För tänk att ditt singelliv som hindrar din inspiration inte bara hämmar dig utan förnekar oss andra lustfylld läsning... Ingen människa en ö. =)
//Nikki *som genast lägger upp en annons på mötesplatsen åt satyriasis, och väntar otåligt på nya sexrapporter*

LykkeLive sa...

......vars tog du vägen ?
Läser gärna mer....ju

Hoppas du har det gott där du är

:-)

//LL

Skicka en kommentar