fredag, augusti 28, 2009

Låt....



















Låt din kåthet berusa dig, släpp alla hämningar för en stund och släpp lös vilddjuret i dig. Jag ska inte döma dig efter ditt handlande. Bara njuta av din vildhet. Greppa tag i min kuk och känn hur den växer och blir hård i din hand. Låt dina ögon svartna och känn hur ditt varma blod pulserar i hela din nakna kropp. För mig till din våta fitta. Låt mig slicka dig till extas. Skrik ut din njutning. Låt min kropp greppas av dina händer. Sätt dina naglar i min nakna hud och riv mig tills blodiga märken avtecknar sig, likt ett lejon som precis har fångat sitt byte för att sedan sätta tänderna i dess hals. Du är rovdjuret och jag är ditt byte. Låt jaktens adrenalin påverka ditt handlande. Kasta mig på rygg och sätt dig över min kuk. Låt kuken gå djupt in i dig och rid mig vilt. Låt min mun kyssa dina bröst och min tunga leka med dina styva bröstvårtor medan dina höfter rotera kring min kuk. Känn ur min kuk sväller upp och pulsera i dig. Låt min varma sperma spruta i dig och känn hur min kropp spänner sig i orgasmen. Kyss mig och låt hela din nakna kropp vila mot min.

4 kommentarer:

M sa...

Skönt att ha dig tillbaka. :) Du har som sagt varit saknad.

Och tack så ofantligt mycket för din fina kommentar, den värmer. :)

Kram!

Bella Orchida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Satyriasis sa...

Till Dreamlight: Uppdraget slutfört, hade missat det totalt. Tack ;)

Dreamlight sa...

You're welcome

:-)

Skicka en kommentar