lördag, juli 11, 2009

Inatt jag drömde något.....

Min beröring fick henne att rycka till. I min handflata kan jag känna hennes ilningar i huden som reser sig. Men bara för några sekunder. Ett lugn sluter sig över henne och huden slappnar åter av och jag glider fram med mina händer på hennes runda fasta rumpa. Likt en liten grop startar hennes delning av rumpan och sakta särar hon på benen och jag följer mina fingrar ner i skåran för att möta ett par redan fuktiga läppar. Hon stönar till och jag känner hur det vattnas i min mun. Min enda tanke blir att jag måste få smaka denna härliga saft som glänser mellan hennes ben. Jag lyfter upp rumpan och placerar en större kudde under hennes mage för att få upp rumpan i luften. Med hungrig aptit låter jag tungan leka mellan hennes skinkor och hon vrider sig av njutning. Med tungan särar jag på blygdläpparna och letar mig upp mot klitoris. Jag känner hur mitt ansikte blir vått av hennes härliga saft och min kåthet får mig att se svart för ett par sekunder. Hon smakar så gott och likt en katt som hittat en pöl med mjölk slickar jag i mig varenda droppe. Med mina händer särar jag mer på hennes skinkor och slickar mig upp och leker för en stund med tunga vid hennes anus. Hon rycker till för ett ögonblick, men stönar därefter högt. Hon vänder sig om och särar på benen. Jag sänker mitt ansikte och gräver ner det mellan hennes ben. Jag känner hur hennes händer lägger sig på mitt bakhuvud och pressar mitt ansikte mot hennes fitta. Tungan leker försiktig runt klitoris för att sakta ökar trycket och slutligen när jag hör att hon är redo slicka direkt på den härliga lilla ärtan. När min tunga berör klitoris känner jag hur hennes naglar borrar sig in i mitt huvud och ett välbekant ljud hörs från hennes läppar. Jag känner hur min saliv rinner från min mun och blandas med hennes fittsaft. Det är nu alldeles blött och till slut känner jag hennes ryckningar. Med ett stadig och hårt grepp tar hon tag i mitt hår och först pressar mitt ansikte ännu hårdare mellan sina ben, för att slutligen dra bak mitt huvud och låta sin kropp slappna av tillsammans med ett långt stön. Hennes ögon är fortfarande stängda, men då de öppnas tittar hon på mig, och ett tacksamt leende möter min blick.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vilken story...du har vart saknad ;)

Isabella sa...

Du skriver vackert.

Skicka en kommentar