tisdag, maj 05, 2009

Sista kapitlet?


2001 snubblade jag över en bok i det humana biblioteket och tänkte bara öppna den lite försiktigt och läsa några rader. Men jag fastnade vid första meningen och kunde inte sluta läsa. Nu har denna bok varat i åtta år och den har innehållit allt vad man kan begära av en bra bok. Där har funnits glädje, sorg, skratt, tårar, nöjen, erotik, äventyr och massor av kärlek. Nu verkar det som om jag är inne på sista kapitlet i denna underbara bok, men tyvärr så ser inte slutet lika bra ut som början. Jag skulle önska att jag hade kunnat låna om boken igen och börja om från början, men lånetiden är slut och omlån är inte tillåtet. Men det humana biblioteket innehåller massor av nya böcker, så det kommer säkert att ordna sig till slut och jag kommer säkert öppna en massa böcker innan jag till slut hittar en lika bra bok som den jag nu avslutar. Så nu ska jag snart sluta skriva på ett tag och istället börja läsa en massa böcker ;)

Jag tycker synd om mina läsare som önskar läsa något inspirerade, men istället får höra mitt deppiga liv just nu. Så jag är ledsen, men jag ser det som en skyldighet att pausa denna blogg. Men när jag börjat läsa en massa nya böcker igen så kommer jag säkert tillbaka. Kanske börjar jag skiva en annan blogg som handlar mer om mitt liv i allmänhet där jag kan spy ut alla mina känslor som jag bär inom mig, men på denna blogg hör inte de känslorna hemma (tror nämligen inte att det vore lika intressant att läsa om som sex).

Så tack för mig, och tack alla ni som läst min blogg!

Sköt om er och lev livet!!

5 kommentarer:

MissLust n' Desire sa...

Men... :(

Lycka till med allting nu, och hoppas att allt snart löser sig för dig!

(Om du startar upp en ny blogg får du gärna skicka länken till min mail. Den finns på bloggen.)

Hej så länge! Take care!

Satyriasis sa...

Tack Miss Desire, ja det kan jag göra om du vill. Och jag kommer att fortsätta läsa din blogg och andra intressanta bloggar som jag brukar följa, så jag finns fortfarande här som ett dolt spöke som svävar runt i cyberworlden...hehe

Mr Sex Sweden sa...

Lyckatill med det andra du ska göra istället. Har en bloggtävling där du kan vinna ett par läckra kallingar.

Anonym sa...

Jag skulle också vilja ha ev länk till ny blogg. Det lilla jag nu läst (snubblade just in här, nästan i ordets rätta bemärkelse) gjorde att jag vill läsa mer, om tillfälle ges.
Hoppas det löser sig för dig och att du hittar böcker som är värda att läsa. Don´t judge a book by it´s cover. ;)
//Sheila

M sa...

Tack fina du. <3 Ta hand om dig du med, så hörs vi snart. Kramar!

Skicka en kommentar